تبلت

انتخاب بهترین تبلت برای کودکان

انتخاب بهترین تبلت برای کودکان

کودکان بیشترین کاربران تبلت به شمار می‌روند. تبلت هایی که بچه ها استفاده میکنند بیشتر دارای سیستم عامل اندروید میباشد که به واسطه این سیستم کاربری انواع بازی ها و برنامه های متنوع را همراه خواهند داشت. کودکان مخاطبان پرشمار تبلت ها به شمار می روند و به همین دلیل، انتخاب بهترین تبلت برای کودکان اهمیت بالایی دارد.

تبلت T295

از تبلت های اندرویدی اقتصادی که پاسخ گوی بازی های تقریبا متوسط با اندازه صفحه نمایش 8 اینچی باشد میتوان به تبلت T295 اشاره کرد که در سال 2019 عرضه شده است و تا این تاریخ نیز در بازار فروش بالایی دارد.

تبلت t295

این مدل دارای ظرفیت 32 گیگابایت میباشد و از سیم کارت و قابلیت مکالمه و اینترنت همراه 4G در کنار wifi پشتیبانی میکند.

پردازنده مرکزی این مدل Quad-core میباشد و در اجرای بازی های متوسط مشکلی نخواهید داشت.

مقدار رام در این مدل 2 مگابایت میباشد که برای اجرای بازی و برنامه های متوسط کافی میباشد.

دوربین پشتی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی نیز 2 مگاپیکسل میباشد که برای تبلت های اقتصادی مناسب است.

باتری این دستگاه از نوع لیتیومی با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت میباشد.

تبلت T225

دیگر تبلت 8 اینچی که نسخه جدیدتری به شمار می رود, T225 میباشد که در سال 2021 عرضه و روانه بازار شده است.

این مدل مشخصات سخت افزاری تقریبا یکسانی با T295 دارد به جز در موارد رام 3 مگابایت و فناوری فست شارژ تفاوت چندانی باهم ندارند. در مشخصات ظاهری تبلت نیز مدل T225 حاشیه کمتری نسبت به برادر خود دارد و جذاب تر شده است.

تبلت t225

تبلت A7 T505

تبلت A7 T505 یکی از تبلت های محبوب و اقتصادی سامسونگ است. تمام اجزای تبلت در کنار هم بالاترین سطح انتظار را برآورده کرده است.

این تبلت دارای پردازنده Qualcomm SM6115 Snapdragon 662 بوده که یکی از پردازنده‌های پرسرعت در نوع خود میباشد و پاسخگوی بازی و برنامه های متوسط و تقریبا بالا میباشد.

حافظه این تبلت 32 گیگابایت بوده اما با کمک گرفتن از کارت حافظه می‌توان آن را تا یک ترابایت افزایش داد. صفحه نمایش این تبلت 10.4 اینچ است که آن را در رده‌ی صفحه نمایش‌های بزرگ قرار می‌دهد. دوربین آن 8 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی ارائه شده در این تبلت 5 مگاپیکسل است.

A7 T505

تبلت S6 Lite

تبلت مدل GALAXY TAB S6 Lite از محصولات جدید سامسونگ است که با صفحه‌نمایش 10.4 اینچی ساخته و تولید شده است.

بدنه این تبلت آلومینیومی و کیفیت بالایی دارد که از ظرافت خاصی برخوردار است و در دست گرفتن آن حس خوبی به کاربر القا میکند.

تراشه Exynos 9611 این تبلت، دارای پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Cortex-A73 با پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 است. رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی این محصول است. باتری لیتیوم‌-پلیمر 7040 میلی‌آمپری آن کاملا قابل قبول است.

دوربین پشتی یا همان دوربین اصلی این تبلت از رزولوشن 8 مگاپیکسل برخورداراست و دوربین جلو یا همان سلفی هم کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد.

این تبلت قابلیت اتصال سیم‌کارت‌ دارد و شبکه‌های ارتباطی 2G ،3G و 4G را پشتیبانی می‌کند.

این تبلت از قلم هوشمند همراه خود نیز بهره میبرد.

درمجموع قطعات سخت‌افزاری این مدل طوری انتخاب شده‌اند که هم توان کاری خوبی داشته باشند و هم باعث افزایش بیش‌ازحد قیمت نهایی کالا نشوند.

S6 Lite

تبلت A8 X205

تبلت خوش ساخت دیگری که به تازگی روانه بازار شده است A8 X205 نام دارد که در سال 2021 عرضه شده است.

سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 هم یکی از تبلت‌های با‌کیفیت و مقرون به‌ صرفه این شرکت است که با توجه به مشخصات فنی و ظاهری، عملکرد مناسب و قابل قبولی دارد.

این تبلت به‌ صفحه‌نمایش با ابعاد 10.5 اینچ و رزولوشن 1200×1920 پیکسل از نوع TFT مجهز شده است که توانایی نمایش 216 پیکسل را در هر اینچ را دارد. با توجه به مشخصات صفحه‌نمایش باید گفت که وضوح تصویر مناسب و با‌کیفیتی را ارائه میدهد.

سنسور دوربین پشتی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر در نور روز مناسب است و دوربین سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسل هم برای تماس‌های تصویری عملکرد کاملا قابل قبولی را دارد.

در مشخصات سخت‌افزاری هم به لطف پردازنده Unisoc Tiger T618 با ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز، سامسونگ Galaxy Tab A8 X205 عملکرد مناسبی برای انجام کار‌های روزمره و اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب دارد. باتری قدرتمند با ظرفیت 7040 میلی‌آمپر‌ساعت هم بسیار قابل قبول میباشد.

A8 X205

تبلت M7

تبلت جمع و جور و اقتصادی M7 از دیگر گزینه های مناسب برای کودکان است که محبوبیت و فروش بالایی دارد.

این تبلت دارای صفحه نمایش 7 اینچ میباشد. حافظه داخلی 32 گیگابایتی با پشتیبانی از microSD قابل ارتقا میباشد. وجود شیار سیم کارت و امکان استفاده از شبکه 4G در کنار Wifi یکی از مزیت های این تبلت به شمار می رود. علاوه بر آن با باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعت از شارژدهی مناسبی برخوردار است.

تبلت M7

تبلت M8

تبلت «Tab M8 4G»‌ محصولی 8 اینچی لنوو است. این تبلت نوع دیگر تبلت اقتصادی و پرفروش بازار است که تفاوت چندانی جز در سایز صفحه نمایش و کمی در سخت افزار، با نسخه 7 اینچی آن ندارد.لنوو برای Tab M8 4G تراشه‌ی Helio A22 شرکت Mediatek را در ‌نظر ‌گرفته که با پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز به پردازش اطلاعات مشغول است و تا حدودی پاسخگوی نیاز کودکان است. ظرفیت باتری در M8 تقویت شده است و به باتری با‌ ظرفیت 5100‌ میلی‌آمپر ساعت مجهز است.

تبلت M8

 

انتخاب لوازم جانبی تبلت بعد از خرید هر مدل برای محافظت و کاربردی تر کردن آن مهم است. در صورتی که این تبلت ها در دستان کودکان باشد، کیف فانتزی، کیف طرح دار، قاب فیجتی و قاب عروسکی و بچگانه برای آنها مناسب است. با بررسی و مقایسه ویژگی های هر تنوع میتوان انتخاب مناسبی را انجام داد.

نصب یک محافظ صفحه نمایش تبلت برای جلوگیری از ضربه و ایجاد خط و خش روی صفحه، در اولویت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *